Politika kakovosti kot del poslovne politike družbe upošteva vizijo razvoja dejavnosti podjetja in opredeljuje načela, na katerih gradimo in razvijamo sistem vodenja kakovosti.
V politiki kakovosti v največji možni meri upoštevamo pričakovanja gostov, agencij, kupcev in drugih zunanjih partnerjev. Glavna načela politike so:
- Osredotočenost na odjemalce
- Ciljno vodenje
- Timsko delo
- Sistemski pristop
- Nenehne izboljševanje procesov in okolja
- Korist za vse deležnike družbe
Cilji kakovosti:
- Kakovostno diagnosticiranje, primerno zdravljenje in razpoložljivost virov
- Uspešnost in učinkovitost
- Enakost, osredotočenost na pacienta, vključujoč in spoštovanje pacientove integritete.
- Vključenost pacienta, varnost, pravočasnost in dosegljivost
- Zadovoljstvo uporabnikov
- Zadovoljstvo zaposlenih
Pacient je vključen v vse postopke obravnav, omogočena je dosegljivost in pravočasnost obravnav, prav tako strokovna in varna obravnava.
Vodstvo družbe