Politika kakovosti kot del  poslovne politike družbe upošteva vizijo razvoja dejavnosti podjetja in opredeljuje načela, na katerih gradimo in razvijamo sistem vodenja kakovosti.

V politiki kakovosti v največji možni meri upoštevamo pričakovanja gostov, agencij, kupcev in drugih zunanjih partnerjev. Glavna načela politike so:

  • Osredotočenost na odjemalce
  • Ciljno vodenje
  • Timsko delo
  • Sistemski pristop
  • Nenehne izboljševanje procesov in okolja
  • Korist za vse deležnike družbe

Cilji kakovosti:

  • Kakovostno diagnosticiranje, primerno zdravljenje in razpoložljivost virov
  • Uspešnost in učinkovitost
  • Enakost, osredotočenost na pacienta, vključujoč in spoštovanje pacientove integritete.
  • Vključenost pacienta, varnost, pravočasnost in dosegljivost
  • Zadovoljstvo uporabnikov
  • Zadovoljstvo zaposlenih

Pacient je vključen v vse postopke obravnav, omogočena je dosegljivost in pravočasnost obravnav, prav tako strokovna in varna obravnava.

Vodstvo družbe

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Outdated Browser

×